تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما در اکثر مسابقات فصل جاری با قدرت بازی کرده است.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دخالت شانس در موفقیت پرسپولیس

دخالت شانس در موفقیت پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما در اکثر مسابقات فصل جاری با قدرت بازی کرده است و گاهی هم شانس در موفقیت تیم ما دخیل شده است.

کریم باقری ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازیکن باید در خدمت تیم باشد، من هم در مسابقات گذشته چنین کاری را انجام داده ام.

وی ادامه داد: قطبی کمی نگران سن و سال من است ولی برنامه‌ای که برای من در نظر گرفت، واقعاً مفید بود. به هر حال ایشان به من کمک می‌کند با نشاط بیشتری بازی کنم و انرژی خودم را نگه دارم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد این موضوع که پرسپولیس با خوش شانسی تیم مس را شکست داد، تاکید کرد: چه ایرادی دارد که گاهی ما شانس بیاوریم، مگر قرار است همیشه بد شانسی‌ها برای ما باشد. شانس هم جزیی از فوتبال است. پرسپولیس با قدرت بازی می‌کند و گاهی هم شانس در موفقیت تیم ما دخیل است.

وی اضافه کرد: در بازی با مس، برابر یک تیم قوی و قدرتمند قرار گرفتیم. آنها شانس هایی داشتند که اگر به گل تبدیل می‌شد، جریان بازی تغییر می کرد. ما از این نظر خوش شانس بودیم، اما مس کرمان هم خوش شانس بود که توپهای ما درون دروازه آنها جای نگرفت.

دخالت شانس در موفقیت پرسپولیس

باقری در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت پرسپولیس چیست؟ تصریح کرد: تمرین، تمرکز و آرامش تأثیر بسیار خوبی داشته است. خدا را شکر فضای باشگاه و تیم به گونه ای شده که با آرامش و احساس راحتی می‌توانیم با تمام قدرت کار کنیم و از این نظر مدیریت و کادر فنی خیلی خوب کار کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شیطنت بازیکنان جوان هم، جزیی از فوتبال است. ما در ایران خیلی جدی می‌گیریم. البته بعضی بازیکنان هم کم تجربگی می‌کنند و این موارد برای آنها تجربه خوبی می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این مواقع با بازیکنان صحبت می‌کنم، با شیث هم صحبت کردم. ضرر چنین اتفاقاتی اول از همه به بازیکنان برمی‌گردد. اگر من، کار نادرستی انجام بدهم، کنار گذاشته می‌شوم و فرد همسطح دیگری جای مرا می‌گیرد. تیم که منتظرما نمی‌ماند، به حرکت خود ادامه می‌دهد و ما جدا می‌مانیم.

باقری درپایان گفت: اینکه بازیکن ازنیمکت نشینی خود ناراضی باشد یا از تعویض شدن احساس ناراحتی کند، یک امر طبیعی در فوتبال است، ولی اگر قرار باشد چنین مسئله‌ای نظم تیم را بر هم بریزد، صحت ندارد. من آنقدر در فوتبال بوده‌ام که این مسائل را احساس کنم، اما چنین چیزی نبوده است و بازیکنان همه درخدمت تیم هستند، بحث نارضایتی هم فقط یک توهم است.